Gyakran Ismételt Kérdések

Ha itt nem találod a kérdésedre a választ, írj nekünk!
Vagy hívj minket: +36 99 410 571, +36 30 922 8397

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
Az alábbi módokon fizetheted ki a táskarendelésedet:

Utánvétel

Futáros szállítás mellé választható fizetési mód. Ebben az esetben a csomagodat átvételkor fizeted ki készpénzzel, vagy bankkártyával.   ÚJ!!! Futárainknál bankkártyádat is használhatod!

Előre utalás

Előre utalásos fizetés esetén a megrendelésed feldolgozását az összeg beérkezését követően kezdjük meg. Az utalásnál a következő adatokat kell megadni: Kedvezményezett neve: Sáfrány Trend Kft. Bankszámla száma: OTP Bank 11738008-21212361

Milyen összegtől ingyenes a szállítás?
Ha 50.000 Ft felett rendelsz, akkor a szállítás INGYENES, a költségét átvállaljuk Tőled!
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
A rendelésedet általában 1 munkanapon belül ajtódig visszük! A "Készleten" státuszú gyártás/szállítás alatt álló termékek szállítási ideje 10-15 munkanap! Amennyiben azonnal szeretnéd a terméket, javasoljuk, hogy egyeztess ügyfélszolgálatunkal, bár rendelés után mi felvesszük Veled a kapcsolatot sms-ben, vagy telefonon, a szállítás várható idejével kapcsolatban. De előtte esetleg tudunk segíteni Neked olyan termék kiválasztásában, melyet azonnal tudunk küldeni!
Hogyan működik az elállás?
Amennyiben megkaptad a terméket, de mégsem szeretnéd megtartani, élhetsz elállási jogoddal. Fontos, hogy amennyiben felmerül benned ennek lehetősége, a termékről a cimkét semmiképp se távolítsd el, mert csak eredeti állapotában tudjuk visszavenni Tőled. Ezt a terméket még másnak tovább kell értékesítenünk, ezért is NAGYON FONTOS, hogy a termék sértetlen maradjon! Az elállást minden esetben jelezned kell felénk, de indokolnod természetesen nem kell! Ezt megteheted emailben, illetve telefonon is, a formanyomtatványt kitöltened nem szükséges. Az elállást a termék átvételétől számított 14 napon belül meg kell tenned. A termék visszaküldésének több módja lehet, az egyik, hogy Te feladod postán, vagy futárszolgálattal és elküldöd nekünk az OlaszTáska Webáruház 9476 Zsira, fő u. 73. címre. Fontos, hogy utánvétes, vagy portós csomagot nem áll módunkban átvenni, nekünk a terméket először ellenőriznünk kell és a szükséges dokumentációkat elkészíteni. A másik módja a visszaküldésnek, hogy igénybe veszed kényelmi szolgáltatásunkat, a termék visszahívást, melynek ára 2000,- Ft/visszahívás. Ilyenkor mi megrendeljük a DHL futárt és visszahívjuk a megadott címről a terméket. A cimkét megküldjük Neked emailben, melyet ki kell nyomtatnod. A futárnak fizetned nem kell, a szolgáltatás árát utólag vonjuk le a visszautaladó árból. Ennek számláját, a rendelés sztornó számláját és a visszautalás igazolót minden esetben emailben küldjük. A termékek árát bankszámlára fizetjük vissza, amennyiben átutalással rendelted a terméket, automatikusan arra a bankszámlára melyről utaltál, amennyiben utánvéttel, akkor kérjük a folyamat során, hogy add meg mely bankszámlára küldjük neked a vételárat.
Mit kell tudnom a bőr ápolásáról?
Tisztításra csak puha rongyot használjon! Mérsékelten vízálló. Tartós ázásnak kitenni a bőr termékeket TILOS. Minden bőr táskát érdemes használatba vétel előtt és utána legalább 3 havonta impregnáló spray-vel kezelni, az élettartam megnövelése érdekében. A megázott, megnedvesedett bőrt kizárólag  szobahőmérsékleten szárítsa meg! Tartós ázás után a bőr felhólyagosodhat. Használat előtt bőrápolóval kezelje, ennek elmulasztása a használat során elszíneződéshez, deformációhoz vezethet. Évente két alkalommal, bőrbalzsammal kenje, majd puha ruhával dörzsölje át! A fehér és pasztell bőrök nem tisztíthatóak. A tartós UV sugárzás hatására a bőrök veszíthetnek fényükből és eredeti intenzív színük megfakulhat. FONTOS! Minden bőrtípust a típusának megfelelő tisztítószerekkel és ápoló eszközökkel kezelje. A különböző bőrök, speciális bánásmódot igényelnek. Amennyiben bizonytalan a termék áplását illetően, kérje segítségünket.

Írj nekünk üzenetet!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet